tidsfördriv.

Publicerat: 2010-01-11 | Kl. 23:08:18

hm....


Fyra frågor om förhållanden;

Är du singel? - Japp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ehm jag vet inte
Hur många har du varit riktigt kär i? – svårt o säga men inte många
Gillar du någon just nu? -gillar inte någon just denna sekund


Tio frågor om dig själv;
Namn? –Maria
När fyller du år? – 28 okt.
Några piercingar? – ears
Vad har du på dig just nu? – myskläder
Vilken årstid är bäst? – Sommaren, helt klart.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – men guu ingen aning
Vad tycker du mest om hos dig själv? - shit va svårt men jag måste go med min humor
Vad är du bra på? – jaa....hehe nee men roa andra? kan man säga det?
Vem älskar du mest på denna jord? – älskar ingen speciell men vänner o familj självklart
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – beror på vem man ska sova med.

6 frågor om dina vänner;
Vem vet allt om dig? – måste säga mli
Vem är den roligaste av dina vänner? – fan va taskigt men bästa kompisen måste man nog säga haha nee men mli
Vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga så hur ska man väja?
Vem är mest partyprisse? - hm... greg?
Vem är den du helst har filmkväll med? - beror helt på

10 Frågor om din familj;
Vem står dig närmast? - pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jorå
Vem är farligast i din familj? – broh
Vem ser roligast ut i din familj? - jag på morgonen med lockigt hår annars pappi
Vem är coolast? - jag lätt
Har ni något husdjur? – yes
Vem har du mest gemensamt med? - pappi
Vem står för underhållningen? – pappi
Vem sover du oftast med? – platon
Roligaste kvällen med familjemedlem? – Hum, kvittar npg.

10 frågor om idag;
Vad har du gjort? – Varit i skolan, glott film
Har du varit glad idag? - mestadels
Har du varit ledsen idag? – nae inte direkt
Har du gjort något bra idag? – stanna inomhus, tyckte jag var bra
'Vad ska du göra nu? – snart läsa o sen sova
Har du gjort något dåligt idag? – ingen av de sju dödssynderna iaf
Vad har du ätit idag? – frukost, lunch, mellanmål, kvällsmat och något mer där
Har du duschat idag? - yepp
Är du trött nu? – nej
Vad händer imon? – Skolan sen stan.
Har du varit i skolan idag? -I have!

ANNAT;
Hur mår du just nu? – jadu
Har du piercat dig? - in my ears.

TELEFON/MOBIL;
Vem ringde dig senast? - ebba
Vem ringde du senast? - pappi
Vem sms:a till dig senast? - amanda
Vem sms:a du till senast? – henke

ÖVRIGT;

Är du hungrig nu? – nee
Vad är klockan nu just nu? - 23.05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se

FAMILJ;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nån timma sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – jadu 25 min sen?


Kommentarer
Postat av: felicia

hihi fin blogg gå in på min komentera mycke om du har tid

2010-01-12 @ 20:47:31
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test