Shit.

Publicerat: 2010-01-23 | Kl. 15:59:21

Bläääää jag fick lust att bara skriva allt jag kände just nu. En massa texter om kärlek, men som tur är så gjorde jag inte det. Fy va pinsamt det hade vart. I'm so shy. Nää men sånt hade jag dött av ,pinsamhet. Men men, nu håller jag på att börja göra mig iordning för myskväll hos lollo med massa andra söta personer♥ Ska bli sjukt kul. ehm, idag har jag inte gjort så mkt faktiskt. Vaknade rätt tidigt för att vara jag och sen dess har jag inte precis gjort mkt. Duschade och platta håret, kolla lite på Haitihjälpgalan eller vad man ska säga, usch va hemsk det som hände. Sen så kollar jag lite på Tough love, rätt kul liksom att se tjejerna försöka säga det som får killarna att falla. Usch då undrar man verkligen hur bra på kommunikation med killar man själv är. GAAH! haha. Men nu ska jag dra, puss

Kommentarer
Postat av: felicia

ja det vill jag tack :) ska jag skicka bilder eller kan du ta egna bilder

2010-01-23 @ 22:49:41
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test