Look, I'm in love.

Publicerat: 2010-01-17 | Kl. 16:45:20

så nu är jag här igen fast jag stressar lite för jag hittar inte massa saker jag ska ha. Så typiskt ! Idag har jag jobbat för den som vill veta och det var rätt motigt, men funka. Just nu sitter jag här och ska snart räkna lite matte och om ett tag ska jag käka i mig massa frallor som pappa ska baka, maha. Tror jag får läsa ut min engelskabok idag också, så har man det gjort liksom. Läser en bok som heter The fifth child, rätt bra den där. Men nu måste jag verkligen fortsätta leta, men skriver senare igen, puss

Kommentarer
Postat av: Mia

fin blogg ^^

2010-01-17 @ 21:21:50
URL: http://blackrozez.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test