sleeping beauty

Publicerat: 2010-02-25 | Kl. 23:41:23

tjena, sorry för den dåliga uppdateringen idag, har knappt vart hemma eftersom jag först var hälften av dagen med mli på överby, skit kul♥ och sen stack jag hem och satte mig med historia och sen rann tiden bara iväg och nu är klockan snart tolv. Men jag ska skärpa mig! promise. Imorn ska jag till sjukhuset, blev inte av förra gången men imorn ser det ut att vara bestämt. Inte vart på nåt sjukhus typ alls, ever och nu ska jag till ett och det känns lite halv... halv nåt iaf, vi får se hur det går.
Börjar ju skolan på måndag igen, sprotlovet är kort som attans säger jag bara. Suck ! Och det följs av massa saker man ska göra. Usch, innan påsklovet så har vi ett super jobbigt matteprov som kommer gå skit och engelska prov och lite sånt? eller det beror på när vi har lov men ni fattar konceptet. uschusch. Aja nu orkar jag inte tjata om det mer, sov gott allesammans och så hörs vi imorn, pussar♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test