Nära nog.

Publicerat: 2010-02-01 | Kl. 19:18:34

hejsan, så vi ses igen, soft ! Så idag var det måndag och skola, var en rätt kort dag, slutade halv två? halv ett? haha minns inte bara två lektioner i vilket fall. Efter skolan stack mli och jag hem till mig och satt där tills för en timme sen typ :) käka lite och fixa, nu sitter jag här och fryser i min säng och skriver. Läste lite innan i min svenskabok, måste bli klar med den by next tuesday suck suck. Snart är det dags för kina mat och sen fortsätta med läxor, Ser verkligen inte fram emot veckorna framåt nu, läxor och prov. Usch ! Och imorn är det tisdag, jag kommer dööö. Haha men nu får vi ta oss samman och hoppas på det bästa, puss så länge, btw: på onsdag blir det kameraspaning !

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test