Men gu så pinsamt.

Publicerat: 2010-02-02 | Kl. 17:37:29

hi, först ska jag svara på Nhungs kommentar: haha jaa antingen det eller "suck" xD.
så nu känns det bättre!
så idag har det vart en rätt lång dag faktiskt, håller på och somna nu, höll ju faktiskt på att somna på svenskan, då var det en lång dag! Men soft nog så har vi sovmorgon imorn, sweet! Men som sagt inget direkt kul som hände idag, många lektioner, på livskunskapen snacka vi om självkänsla och så, rätt intressant, får en att tänka till:) Sen kollade vi på film i svenskan och nu sitter jag här. Försöker skriva på uppgiften till boken vi läste i svenskan. Hur ska man skriva på en uppgiften om en bok man hatade och inte fattade totalt? suck ! Damn, där var det ordet igen, haha. Iaf, nu ska jag fortsätta med tråkigheterna och om en stund ska jag nog skriva lite mer på min andra blogg :) nu vet ni det. puss på er alla<3

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test