it's in the water.

Publicerat: 2010-02-15 | Kl. 16:09:50

hai, måndag. Säger inte det allt? Jag tycker det vart en rätt dålig dag faktiskt. Både för mig och människor runt mig. Fy fan. Känns som det inte hänt sådär jätte mkt i skolan. Tre lektioner. På italienskan kollade vi på någon rätt obehaglig film, rätt sorglig med. Sen på Psykologin som vi inte ens hade satt jag och mli och snacka i kafererian tills det var dags att käka. Sen på engelskan så var det väl novelläsning och sen tid att dra hem. Nu sitter jag här och har precis börjat kolla lite på OTH på tv och ska snart börja plugga tills imorn. Döda mig? Rädda mig? Yeah. Men på ett sätt har väl dagen vart intressant.
Jag har upplevt
•minnen från förr
smärta i nuläget
att vissa saker aldrig förändras
Sorg på vissa plan
kärlek som dör.

Kan man klaga på det? Kalla mig otacksam. Nu ska jag iaf duscha och sen plugga. Puss så länge !♥
[gammal bild]

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test