Inlägg nr 400 !

Publicerat: 2010-02-13 | Kl. 01:03:17

shit hurrni, nu är det verkligen 400 inlägg jag gjort sen augusti 09. Känns lite stort faktiskt. Hursom, idag vakna halv tio och gå till skolan för en lektion och sen sluta vid kvart i tolv, yeeaah (Y) gött gött ! Sen sticka till torp och klippa sig, har jätte kort nu btw ! för att vara jag iaf :o, sen sticka hem till mli och kolla på film och snacka :) nu sitter jag här. Tog även en kort sväng på torp och kolla, rabatt på de flesta klädaffärerna kändes det som men hittade självklart inget bara för det. suck. Skönt med helg nu iaf, slappa lite eller inte, plugg men snart lov, snart! Nu ska jag röra på mig men skriver mer imorn, puss<3
(bild på kvällens godsaker)

Kommentarer
Postat av: felicia

hej mumms godis<33 vad ska du göra i dag da

2010-02-13 @ 10:21:21
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test