Dåså !

Publicerat: 2010-04-29 | Kl. 17:09:45


åh va kul att så många ville vara med. Och än är det bara att anmäla sig! Jag säger stop när det känns som nog med tävlande!

Idag iaf så har jag haft NP i engelska. Det gick nog rätt bra skulle jag tro. Hoppas bara att det inte var allt för mkt stavfel ! Snacka med ett antal från klassen och det känns som alla var rättså nöjda. Tur det ! Nu sitter jag och försöker plugga in samhällskunskap, eftersom vi har prov i det imorn. Ajdå säger jag bara. Handlar om u-länder och lite så. Ska plugga hela kvällen och natten om det behövs ! Så engagerad jag är ;) Men nu mina kära kära bloggläsare så är jag för hungrig för att kunna varken blogga eller plugga, så hejsvejs nu ska här ätas ! Puss på er så länge♥
[pic: google]

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test