Mjoo

Publicerat: 2009-09-15 | Kl. 21:54:53
hai
skriver kanske lite sent men pallade inte gå in innan, slappade bara idag med pappi igen :) vi käkade o städade o snart är det dags för kvällens avsnitt av family guy ! :D
skolan var rätt tråkig idag, det är alla tisdagar tycker jag, segt o sen går vi (som vanligt) länge. Men fick faktiskt sluta tidigare idag, redan tre :D maha.

Om som alltid känns det som, fick jag inte min mobil idag heller men nu har vi beställt den så på torsdag kväll kommer den :D eller eftermiddag (6) Känns bra o veta det nu så man slipper tänka på't.

Hade föresten prov idag i hälsapedagogiken, det gick nog faktiskt okej tror jag :) (Y)

Sen på fredag eftermiddag sticker jag till sthlm över helgen tror jag, david putt har fest så vi drar dit lätt och som vanligt slaggar jag med de bästa, läckert!
men nu ska jag avsluta detta inlägg
puss

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test