I've seen five diffrent sides, which one is the right?

Publicerat: 2009-09-02 | Kl. 20:48:39
hai
idag var det en kort o sjuk dag.
Skulle haft friluftsdag eller vad man nu ska kallar't på gustavsberg men det blev inställt och efter en engelska lektion sluta vi, härliga tio och trettio (Y) yeaah. Efter det stack jag, mli och Nhung hem till mig och käkade o snackade typ, skit gött :) sen vid fem stack dom och jag glodde lite film och somnade sen har jag inte gjort så mkt.
Imorn vet jag inte vad som händer riktigt, men man känner att skolan börjat på riktigt nu, läxorna kommer o massa grejer man ska göra. Usch och fy.

men palla skriva mer nu
kram på er

when two diffrent worlds collide

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test