Gästbloggar♥

Publicerat: 2009-09-28 | Kl. 00:00:30
Tjena! Nu är vi här allihop. Hade ju då skrivit tidigare om idioten per inte vart så jäkla seg! Aa det är då jag, Chrille som skriver (H) de andra idioterna fixar med annat med infall av anders som tycker jag ska skriva en del barnförbjudna saker, pucko! Vill inte svära för er små barn därute ;)

Dagen har vart soft, match, träning, sova, sen träffa dessa personer, gött helt enkelt. Har inte snackat med älsklingen idag föresten, tråkigt som fan! Och jaa alla vi har tjejer, eller vänta ska jag fråga man vet aldrig med dessa gubbar.... Okej, per sa att han har tjej, jag har tjej, anders har och att dömma på henkes fjantiga min, har han tjej. Men nu ska jag packa o dra och lämna scenen till min bror per!
cya!

CA, stupied and happy out



wazzup! Per här, vettefan va chrille skrev om mig men hursom. sovit hela dagen idag, festa för mkt igår. Jag är 22 stäm mig. Men festa inte för mkt ni där ute! Hjärnan mår icke bra av det :/ sen nu jobbade jag ett tag men stack ett tag innan, gott. Mötte upp grabbarna, blev o prova nya spelet chrille skaffa igår. Soft!
Imorn? den dagen den sorgen.

päronet ut

Tjena! Henke här då. Jaa vad ska man skriva? Hursom, var match idag, gick väl sådär men kul även fast det blev en del missar, sen middag med familjen som var i stan, rätt gött ändå, Isak stack och en del annat sjukt hände också. Var också i Gbg ett tag, träffade älsklingen ett tag, mysigt som fan! Imorgon är det prov i religion, vettefan hur det går, vi får vänta och se!
Ha det

siste man
anders här. Aa medans gubbarna har strukit runt stan som gamla gravida tanter, ursäka uttrycket eller nåt, så har jag med ett riktigt liv ägnat mig åt... att måla -.- vår härliga lärare i svenska tyckte vi skulle locka fram barnet inom oss och måla vår familj och sen beskriva den för klassen, gött o se att man lämnat nollan(Y) Om jag gjorde streckgubbar? Klart, morsan hatar ju o kallas fet så, sen var det ju match, taskigt att chrille blev skadad men knät kan ju böjas på alla sätt så (Y) imorn, idrottsprov och sova hos, ja det vill ni veta. Haha, sorry.
Men får dra innan dessa små flickor börjar med kuddkrig eller nåt
AE, the greatest up and go



Vi lovar att skriva mer nästa gång men har man gjort något med knät o knaprar piller och en fnittrar som en tjej och en är allmänt kåå...kamratig :) höhö och en sover halvt så finns det inte mer o vänta ;)
ses

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test