Det finns bara inte där

Publicerat: 2009-09-01 | Kl. 17:55:39
hai
som ni ser så funkar videoklippen igen :D så jag ska videoblogga sen tänkte jag ;)
idag var jag i skolan då, som vanligt, inget direkt som hände, men kul att man lär känna folk ännu bättre :)
sen efter skolan stack jag till tempo lite snabbt o handla mjölk xD och träffade en annan pannkaks gillare,
Vendela :D tog lite sällskap och jag fick träffa söta wilma också! Sen blev det pannkakor och mys framför tv.
Nu ska jag snart träffa sötnosarna för lite mys och film, gött att skolan inte börjat än iaf, inte på riktigt typ.
puss


It has to end,
before tomorrow,
cause next year,
I won't remember this.
I just can't.

mums?

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test