sötnos♥

Publicerat: 2009-10-20 | Kl. 22:25:44

så jag har tänkt på att skriva något om en sak som hände för ett litet tag sen, jag vet absolut inget om hur det känns eller hur personen mår, jag vill inte skriva vem det är eller så, det är tillräckligt jobbigt skulle jag kunna tro och sen vet jag inte allt om det heller, men hursom. Det är så att en av mina närmaste kompisar, iaf varit som jag har känt nu i snart fem år går igenom något ingen bör behöva tycker jag. Personens färäldrar ska skiljas. Jag vet absolut inte alls hur det känns, men jag ser att personen smärtas, men om du läser detta så ska du veta att jag tänker på dig jätte mkt och det är bara att ringa om du vill snacka eller ha en kram.
Jag vet inte något annat jag kan göra, förlåt förlåt förlåt.
Och även om vi inte är jätte nära längre så ska du veta att du betyder jätte mkt och att jag älskar dig!
alltid här.
puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test