sjuk

Publicerat: 2009-10-20 | Kl. 13:23:08

hai
sitter här hemma och är sjuk. Har feber o är allmänt svag, hoppas jag mår bättre imorn för det är prov i historia då, usch o blää, tur att jag har lite saker o roa mig med hemma då så jag slipper tråkas ut till döds.
Så nu har jag lite tid och ängna mig och bloggen, ni märker ju inte detta men det har tagit mig lång tid och skriva detta läsbart eftersom jag trycker fel hela tiden pga. distraktion, höhö.
Vad är det då som händer om precis en vecka imorn? Joo jag fyller år :D
egentligen bryr jag mig inte direkt. jag tycker inte det är en glädjensdag precis. Vrf tänker jag hålla för mig själv men så är det iaf :) Då blir det nordby? med familj och kanske någon mer :) puss på det!
Nu ska jag få i mig lite mat tänkte jag.
Vad jag älskar när jag är sjuk och allmänt nere är att dricka O'boy, varmt och sött:) muums.
Men får hasa mig här ifrån nu och uppdaterar senare :) puss!



Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test