16 snart 17

Publicerat: 2009-10-27 | Kl. 23:13:38

detta känns väldigt patetiskt men på något sätt ville jag ändå skriva ner och typ minnas hur det känns och vara 16 en liten stund till. Om en timme är jag inte 16 längre, utan 17 då. Känns nog inte som någon skillnad men det är det. Eller inte? asså det är ju bara en siffra. Jag vet inte. Haha jag är virrig. Jag tycker ju inte ens om min födelsedag. Det är en dag jag gärna typ glömmer att den existerar. Låter ju lite sjukt men aa. kriver mer imorn när jag "vet hur det känns att vara 17" haha. Känner mig lite efter, känns som alla andra redan fyllt, aja.
snart jag med då och sen ska vi fira gärnet i december när Nhung fyller. puss<3
och grattis alla ni andra som fyller imorn!
vi är bääääst (A)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Yäää! Fira Nhung, fira Nhung! hihi jag är en vecka äldre än henne. lillplutten xD

2009-11-01 @ 15:40:52




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test