snaark

Publicerat: 2009-11-22 | Kl. 13:21:39

hai
nu har jag suttit och hållt på med min älskade blogg ett tag nu. Designen liksom. Så om du inte ser någon skillnad, tryck på uppdatera knappen så borde du se det. Väldigt nöjd nu måste jag säga! Och känner mig faktiskt stolt för jag gjort allt själv också^^

Idag ska pappi hjälpa mig med bloggen höll jag på att skriva xD men neeej, utan matte. Prov på itisdag ju. Usch!
Men jag känner för att fika lite också, hoppas det finns tid för det med. Igår var en jätte rolig kväll guys♥ Robinson, one missed call (!!!) och massor av snack. Göras om? självklart! Men bäst måste ändå vart kladdkakan och grädden. Hahahaha.

Jobbade föresten lite innan, usch det var jobbigt. Aldrig vart så glad när det var över.
Hoppas jag hinner städa mitt rum idag också för nu är det liiite för stökigt måste jag säga. Det är ju alltid en fördel när man ser golvet eller hur? ;)
Men nu ska jag duscha och så kommer jag tillbaka sen.
Och påtal om det jag tror min kamera är trasig :(
ska man lägga pengar på en ny eller? :/
aja.
puss så länge!

En Samsung ST550 kanske?


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test