Låg bloggdag

Publicerat: 2009-11-19 | Kl. 20:50:48

hai
haft en låg bloggdag idag, inte skrivit alls. Usch detta känns väldigt fel måste jag säga! Jag ska då skriva mycket i fortsättningen! Så idag har skolan självklart tagit mycket tid, men vid tre stack jag och mli till Banken och hade vår lite efter intervju och så sen stack vi hem till mig och gjorde pannkakor och pluggade inte så lika rolig matte, haha fan va jag var kämpig ändå xD Trött och så, haha förlåt gumman♥

Efter det blev det kinamat, muuuums! Nu sitter jag och deggar framför trean och kollar på singing bee? tycker inte ens om det programmet xD Men men, snart ska jag dra och duscha.

Idag bara vräker regnet ner också och inget sånt där fint regn utan det som bara hur man än vrider och vänder öser det på än ändå. Suck! Saknar jag sommaren,? JA! Jaja, inte sååå längt till sommarlovet ändå (A) haha

Imorn är det dags för lite resa, myys på det måste jag säga!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv
puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test