JAAA!

Publicerat: 2009-11-21 | Kl. 23:18:24

haha sorry för rubriken men äntligen har jag fattat det logiska när det gäller att få bort något grymt irriterande man inte vill ha i sin bloggdesign! Yes! :D Och på tal om design, nu har jag ändrat min, jag gillade bilderna jag tagit så jag behöll dom, i alla fall ett litet tag till! Blev rätt nöjd, liksom för att inte vara proffs eller nåt. Yeah.

Nu sitter jag här och skriver på ebbas crapiga dator som inte vill som jag vill och internet är inte riktigt lojalt här asså, loggar ur mig hipps som happs? haha.

Men, men. Kollade på Robinson Karibien innan med de bästa, guu va det var bra. Kommer bli jätte bra det känner jag!
Ebba och Maja hejar på Simon iaf eller snyggsimon som de kallar honom nu, skulle hört dom haha. Jag hejar inte på någon än faktiskt, svårt liksom men jag vill att Hans eller va fan han nu hette ska ut, han som vann när de skulle simma in till land. Usch på honom!

Imorn, jobba, och det var typ maaaasssa reklam också. Regnar det kommer jag inte vara glad xD sen ska jag plugga matte för hela slanten och sitta barnvakt! Det har jag inte gjort innan men det går nog bra!

På måndag så är det dags för spruta usch jag vill inte!!! Och tisdag matteprov och på fredag inlämning i svenska. Mkt eller vad? :S:o
Hoppas jag hinner ha ett liv också där emellan.
Samtal från förra veckan mellan mig, Anna och mli
(ungefär så här!)

jag- haha jag kom ihåg när man trodde lärarna inte hade ett liv utanför skolan utan att de bodde där, fast det känns typ lite så fortfarande
mli- aa
Anna- men man har ju typ inget liv utanför skolan
Jag- Har man inte?
Anna- nej, så fort man kommer hem sätter man sig ju och pluggar
Mli och Jag- gör man?


hahaha we are slow.

Nu ska jag dra mig till det sociala hållet och sånt därt.
Puss!
Ursäkta bilden men jag gillade hatten så jag kunde inte låta bli^^


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test