Ovanligt.

Publicerat: 2009-12-10 | Kl. 18:18:37
tjena
sorry för de få inläggen igår, det hände massa på kvällen så jag hade inte riktigt tid.
Filmen var i alla fall jätte bra! Helt klart värd att se och på bio måste nog vara bäst.
Man blev faktiskt lite rädd, tänk om världen faktiskt liksom går under?:o Jag hade fått
panik som attans, vem hade inte? Det hade vart fruktansvärt hemskt för inte alla kan ju
betala 10000000!€ för en plats för att överleva. Aaah får panik bara av att tänka på det.

Idag å andra sidan så var det väl en av det softaste dagarna ever.
Historia började det med, mli och jag satte oss i biblan och pratade igenom lektionen. Oj
va effektiva vi är. Sen idrott, den var jag inte med på, satt ist och kollade på innebandy
(som jag ifs tycker är väldigt roligt, Damn!) med bla. Anna, Josefin och Märta, haha sjukt
kul att Märta videofilma matcherna men missade Carolines jätte snygga mål. Men sånt är
livet :D

Sen på det ind valet var det typ rätt soft ändå. Även om jag höll på att somna under dom grymt
sega genomgångarna. Fixade med bilderna och gav mig även på att ändra ögonfärg på Nhung och Anna,
Anna fick bruna och Nhung fick blå, men det syntes knappt på Nhungs mörka ögon. Så troligen inte
mina heller eftersom de är tråkfulaidiotiskt bruna -.- Gaah! Om en stund ska jag pröva igen dock (6)

Nu ska jag ist ägna mig åt något lite mer avslappnande och roligare, något ovanligt som jag nästan aldrig
gör, lite nervös får jag nog lov att säga att jag är. Jag ska plugga! :o haha för det gör jag ju aaaaaldrig

suck suck,
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mia

Är du bästa kompis med bara mli eller Med ebba och maja med? Fin blogg föresten:)

2009-12-10 @ 18:24:22




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test