Nothing to say

Publicerat: 2009-12-15 | Kl. 20:10:28


there was a point in my life when I had it all. Now, I stand empty handed and has lost it all



hai. Idag hade jag mitt sista prooooov! Finally. Slut med pluggandet och det firades med att mli och jag var lite efter skolan och lyssnade på musik. Diggar ändå vår musikvideo, chip's are back (H). Nu sitter jag här och är lite små sur på vädret. Jag tycker inte om vintern och ännu mindre vinter med snö. Usch och fy. Ifs var det, det förra året också. Förklarar min halkning förra lovet. Haha intern grej, Mli, Anna, Nhung och jag vet ;) Videofilmat skulle man! Haha. Jaja. Snart ska jag sova, nej jag skoja! Jag börjar inte förens 13.40, stay up all night ofc. Okej känner mig lite över energisk kanske.
För att skriva något positivt. Hittat en kavaj nu som jag vill ha, kanske ska köpa den imorn. Vi får se.
puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så jättemycket! Du också :)

2009-12-15 @ 20:52:40
URL: http://tribecas.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test