morgon

Publicerat: 2009-12-06 | Kl. 10:16:23

godmorgon allihop
nu har jag både jobbat o duschat.
trött som attans men det var en härligt kväll igår♥
snart ska jag nog sova o sen käka lite.
Får plugga en del idag också men ska ner på stan o lämna filmen o köpa några saker när jag ändå är nere.

Imorn är det dags för skola igen. Men det blir inte en jätte jobbig dag, vi ska på en föroläsning lust o längtan? aja vad den nu heter. Sen efter skolan ska jag plugga igen och sen ska jag laga en tand. Usch! Det jobbiga då är faktiskt inte sprutan för mig, eller jo visst lite men mest att jag inte kan äta något efteråt på typ 4 timmar! :o Jag som alltid är lite hungrig :( Aja får käka mig mät innan! :)

men nu ska jag krypa till kojs och sova.

puss på er<3


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test