minnen

Publicerat: 2009-12-10 | Kl. 21:53:47
okej så jag snackade med bruttorna innan, asså jennie, maja och ebba, och då började vi snacka om de "gamla goda dagarna" och alla minnen vi haft så då bestämde vi att vi skulle skriva ner dom på bloggen när vi kom på ett roligt vi hade allihopa, det kanske blir lite långt nu så ni behöver inte läsa om ni inte vill. Men det är en rätt hehe rolig historia

hursom...
det var en sjögurka och en...
haha nee förlåt hitta Nemo(A)


Det var iaf isommras när jag var hos ebba en gång på eftermiddagen? Jo tror det iaf. Jag stack ner för jag hade inget bättre för mig ändå och så mötte jag upp Ebba och Simon som hon var tillsammans med då och så gick vi igenom duggregnet och stack hem till henne. Där var iaf jennie och tobbe och spelade wii. Snabbt så började vi också vara med och spela och efter ett tag kom maja och daniel och anders och gabriella? jonas och några till. Då skulle vi köra dance mania? asså en såndär matta som man ska dansa på rätt steg vid rätt tidpunkt? Iaf Maja och Daniel började och gör värsta bra ifrån sig. Sen skulle jag och Jonas dansa och hur tror ni det gick när jag snubblade och han glömde att röra på benen? haha sorry jonas om du läser detta men det var sjukt roligt. Jag låg iaf på golvet och skrattade ihjäl mig åt att han stod och viftade med armarna för han fick för sig att det var armarna man skulle röra (vill tillägga att alla andra skrattade med!) så jonas blev iaf "sur" (på skoj) och drog mig till ebbas altan eller vad man ska säga och skulle kasta i mig i vattnet men bara för att jag var så himla smart (okej jag snubblade lite halvt) så ramlade jonas i med mobil och allt hahaha men bara för att alla kommit ut för att kolla vad som hände och för att simon kittlade ebba så puttade hon till mig så jag ramlade i med ebba som jag dragit med mig tillsammans med simon som hon dratt med och stänker ner jonas, som tills då lyckats hålla sin mobil torr. Tror ni inte alla stod o skrattade eller? Mest stod maja och skrattade och så lutade hon sig mot "staketet" som gick runt hela alltet men eftersom ebbas pappa fixade de så hade de tagit bort en bit av det så vad händer inte? maja skrattar o lutar sig bakåt och ramlar ner i backen. Fy fan va roligt det var.
Sen fortsatte det roliga men orkar inte skriva mer nu om det.
Det låter sjukt
det var sjukt
vi var sjuka
vi är sjuka
puss

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test