men?

Publicerat: 2009-12-04 | Kl. 19:03:48

nu vet jag hur det känns.

hej, jag försökte göra ett videoblogginlägg ska ni veta men ist för att kameran sa att den hade för lite batteri eller inte fungerade alls så var självklart minnet fullt. Gah! Aja credit for me som försökte!

Idag var det prov i skolan, psykologi. Det gick nog rätt bra hoppas jag. Kändes lite som det iaf. Vi får se.
Efter skolan stack jag o pappi en snabb sväng till torp, fick mig köpt ett par jeans eftersom mina andra jag köpte mystiskt blev typ tio gånger större än den ursprungliga jag-kan-nästan-inte-få-på-mig-dom size. Jises!
Nu så ska jag snart fortsätta dega framför OC ^^ säsong 4! Sett typ alla andra så jag måste kolla igenom denna också.

Majii skulle kommit hit o kollat också men hon blev sjuk så med det blev det inget. synd, synd. En annan dag snygg♥

morgondagen bjuder på pluggning och mer plugg och förhoppningsvis lite bakning. Jag har velat göra detta i tre veckor nu men inte hunnit på grund av skolan. Suck!
nu ska jag fortsätta med OC,
tack o hej, glöm aldrig mig!
puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test