Klar.

Publicerat: 2009-12-08 | Kl. 19:45:08

äntligen börjar jag känna mig klar med saker!
Nu är det bara psykologi, hälsapedagogik och samhäll kvar.
Psykologin kan jag typ. Hälsapedagogiken också och samhällen får jag lägga lite mer tid på men det löser sig :)
Gött!

Idag har det vart en rätt soft dag. Slutade dock sent, suck suck men satt mest o läste ändå.
Efter skolan stack jag och mli ner på stan och kollade banken och massa parfymer, haha nu luktar hon som dig chrille ;) Mahha (6) Och jag sniffade lite på den jag vill ha och mli hittade en eller fler hon ville ha också.
Sedan stack vi hem till mig och käkade mat från donkan ;) göttgött!


Imorn är dagen jag har väntat på ett tag nu också, äntligen är det dags för bio! Kommer mkt nu. Ska på bio imorn och sen nästa fredag ska några förhoppningsvis på bio och se New Moon, imorn är det dock 2012 :D Yeeey!

Och bara för mli och jag är dom enda som förstår så ska jag bjuda på denna kodade avslutning.
puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test