Jaha.

Publicerat: 2009-12-29 | Kl. 18:57:58

Fan va dålig jag känner mig när jag inte skriver på bloggen alls eller typ ett inlägg. Men ibland känner man att man inte orkar skriva något alls eller inte ens orkar öppna datan liksom. Men jag ska försöka bättre mig. Jag har ju vart lite små förskyld eller fördkyld de senaste dagarna. Det skrev jag nog inte men just nu känner jag mig så gott som frisk, äntligen! Imorn är det en ny dag ja. Jag ska nog försöka att städa klart mitt rum och sen dubbelkolla nyår. jises det är verkligen snart ett nytt år! rock on 2010! 2009 var väl i sig ett bra år men jag hoppas 2010 blir bättre. Snart ska jag sticka och fixa lite och sen äta och kolla på en riktigt bra film. Om jag hittar någon xD Och påtal om film, går stack jag till petra♥ och kollade på tv filmer, yes man? rätt bra, lite små rolig sådär och The hangover! Haha fy va jag låg dubbelvikt när jag såg den. Skit bra! Den ska vi skaffa (a) Vi måste träffas oftare sötnos! Har inte vart ute och tagit så mycket bilder alls nu när jag äntligen har kamera men det har bara inte blivit så :/ Men tog denna bilden i förrgår? igår? aja. Rätt snygg tycker jag allt. Finns bättre, finns värre. Puss!


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test