Inget bättre för mig.

Publicerat: 2009-12-30 | Kl. 02:08:57

Här kommer 12 sanningar om mig. Fråga inte vrf det är 12, det stod att man skulle skriva 12 så aa det är väl så då. Haha skit sam.

- Jag är väldigt blyg. Det är faktiskt väldigt sant. Asså jag visar det inte utåt och jag vågar prata med människor jag inte känner, okeeej det var ingen bra början det här. Skit i den här. Haha

1. Jag är extreeeeemt rädd för spindlar. Verkligen. Stora som små, jag får panik av dom.

2. Jag har en tendens att svara på saker jag tänker i mitt huvud högt. Liksom jag tänker tex. "Vi käkar väl vid elva som vanligt väl?" och så svarar jag högt kanske "aa jo jag tror det" haha så sjukt. Det roliga är att ibland märker jag det inte ens.

3. Jag älskar mat. Asså det är inte så att jag ligger på golvet och häller i mig mat hela dagarna men jag tycker verkligen om mat. Speciellt pappis. 

4. Jag vet inte när det hände men någonstans slog det slint så jag är väldigt sarkastisk av mig. På både skoj och inte. Inget liksom tyket menat men det har bara blivit så. 

5. Jag tycker om att skoja om mig själv men inte att andra skojar om mig. Många som kanske gillar det men jag tycker det är rätt kul att skoja om mig själv.

6. Jag är väldigt ouppmärksam. Det har jag märkt på äldre dar så att säga. Det är inte det att jag tycker människor är för oviktiga för att uppmärksammas utan mer att jag inte tror jag är särskilt viktigt, ergo ingen som försöker prata med mig. 

7.  Jag är väldigt lätt road. Jag har nog aldrig i hela mitt liv pratat med en person som inte kunnat få mig att skratta. Och då skrattar jag inte för att göra den personen glad utan för jag tycker det är roligt.

8. Jag har väldigt lätt för att fastna i minnen. Något som hänt för flera år sen kan fortfarande få mig att tänka på det i flera timmar och önska mig tillbaka dit. Jag har en tendens att leva i minnen känns det som ibland.

9. Jag är nog en av de få människor som aldrig tyckte om Björnes magasin eller vad det nu hette. Jag hatade det.

10. Jag är väl en av de få människor som faktiskt tycker Harry Potter filmerna är läskiga. Speciellt tvåan. Äckliga spindlar!

11. Nu för tiden känns det som den finaste gåvan man kan ge mig är en chokladkaka och en ask med vindruvor. Jag älskar vindruvor och choklad.

12. Jag älskar att skriva. Noveller. Dikter. Böcker (aa eller försöka). Skrifter. Krönikor och sånt. Alltid gjort. Här hemma har vi mycket roligt åt det.


Där har vi det. Nödvändigt som det var.


Kommentarer
Postat av: josefin

Du vi är nog två om att hata björnes magasin, såg aldrig på de när jag var liten hehe :)

2009-12-30 @ 12:11:05
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test