I miss you.

Publicerat: 2009-12-30 | Kl. 19:07:15


jag vaknade tidigt idag gott folk. Okej klockan var tolv men som värst måste jag ändå vaknat typ tre. Haha shit hela dagen typ gått men idag vakna jag tidigt och dubbelchecka en grej till imorn. Oj, 2009 är slut imorn. Jag är nästan lite ledsen men samtidigt inte. Att ett nytt år infaller ger ju alla en ny möjlighet att börja om på nytt, right? Iaf, sen stack jag och mli ner på stan och gick runt. Jag var bara fööör positiv till snön och isen idag, men seriöst den är ju bara för jobbig, man halkar ju. Suck. Sen stack jag hem och åt super god paj, ska ta en bit snart igen ^^ älskar ju ost&skinkpaj. Sen stack jag åter igen till mli och nu sitter jag och kollar på Kung Fu Panda, jag vet, jag vet. Men jag tycker faktiskt om jätte många animerade filmer, både madagaskar filmerna, hitta nemo, kung du panda m.m. :) Senare får jag städa klart lite eftersom Emma ska komma snaaaart, yeey. Skriver mer om en stund. Puss<3


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test