Gossip Girl

Publicerat: 2009-12-06 | Kl. 18:02:29
snart är det dags igen. Tittar alltid på det känns det som. Och jag tycker inte ens om det längre. Jag vet onödigt o kolla då liksom men det är liksom en vana eller nåt. Jag tycker inte det är bra, känns som det aldrig händer något och det bara rullar på. Glad att jag inte köpte fler böcker (fick de två första) känns som de hade varit väldigt uttråkande! Men först är det dags för One tree hill. Jag vet inte varför men det känns inte lika uttråkande, även om det har hållt på grymt mycke längre. Aja, något måste man ju kolla på. Tråkiga lilla jag.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin~

SV: Ja hur kunde du missa det?! :o Just det ja, du och Emelie kom precis in genom dörren när jag skulle gå! ;D

2009-12-06 @ 20:03:36
URL: http://eviltoalettrulle.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test