Gästbloggar♥

Publicerat: 2009-12-20 | Kl. 21:31:45


Tjenixen satt och kollade igenom lite gamla bilder och hittade en som vi tog förra året. Vi stack till den där jätte söta italienska restaurangen. Vi satt och snacka om massa roligt. Att jag kom och tänka på nu var att det var då du och Maja satt och sa att jag inte skulle vara sur på plutten (min David) och jag var jätte sur på honom kan jag lova! Och då sa du att det inte var lönt att ens göra slut och då blev jag ännu surare och då skrattade du och sa exakt så här: "Men ni kommer ju ändå gifta er inom typ två år" Och då skrattade vi och jag kan inte fatta det, det kommer hända! Sött minne och en önskan som slog in♥ tack älskade Maria! Och d också Maja<3
(ebba)


Kommentarer
Postat av: josefin

Hej :) fråga gärna något i min frågestund :)

2009-12-20 @ 22:33:50
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test