Gamla goa mode.

Publicerat: 2009-12-25 | Kl. 14:42:01

Inte för att jag är världens modeslav eller nåt och spegeln är inte min bästa vän och jag kan lämna huset utan fem ton smink men jag kan ändå erkänna att jag hatar att kolla på gamla bilder. Hatar kanske är ett starkt ord men det finns inte många bilder jag skulle vilja visa människor kan jag säga. Det räcker typ med bilder från 2008 för att jag ska känna naaae snälla ta bort. Det var ju inget fel med modet men jag valde väl fel kläder och jag kan inte ens fatta att jag gjort det. Liksom när fick jag för mig att jag passade i kräm beige? skit sam men det var äckligt fult iaf och aldrig igen. Aja nu vet man det, något positivt iaf, right? :) Här är iaf dagens outfit (en del av den) och vi får väl se om jag klagar över den om ett år xD hahah. puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test