Frågor

Publicerat: 2009-12-10 | Kl. 20:22:26

Fick två frågor jag tänkte svara på, alltid kul när folk frågar något. Tveka inte att göra det om ni vill, om ni inte vill göra det på bloggen så kan ni maila mig på [email protected] :)

Här kommer iaf svaren på frågorna

Svar på Första då:
Tack, rätt nöjd med min blogg nu med faktiskt, ska jag börja med och säga och nu kommer svaret på din fråga. Jag är bästa kompis med Mli sen ungefär 5 år tillbaka snart :D Vi går i samma klass och är väldigt ofta med varandra, snackar och umgås, vi är verkligen bästa kompisar tycker jag. Finns alltid där och gråter eller skrattar tillsammans och eftersom jag inte bor i samma stad som varken ebba eller maja så är vi väldigt bra kompisar och vi kan snacka om allt, som vi ofta gör också. De är helt klart två av mina närmsta kompisar! Så svar på din fråga då, jag är bästa kompis med mli och nära kompis med både Ebba och Maja. puss och sköt om dig! :)

Svar på andra frågan:
Tack, säger som jag sa innan, rätt nöjd nu med faktiskt :)
Här kommer då svaret varför jag inte skriver om kärlek, för det gör jag med flit. Jag skriver inte om kärlek helt enkelt för att jag dels inte vet vad jag ska skriva om det och dels för jag inte har något direkt behov av att skriva ner personen jag gillar här på bloggen för det hade känts lite pinsamt för mig xD haha och så är det inte alla som vet vem det är heller så för er hade det ju bara blivit ett namn, eller har jag fel?
Om att jag skulle vara tillsammans med Anders E stämmer ju inte alls. Anders och jag är kompisar men jag vet inte om du fått information om att jag vart det? För det var ett tag sen nu men kompisar är vi. Anders är en grymt härlig kille och en av mina bästa killkompisar men tillsammans är vi inte. Men om det är efterfrågan på lite mer kärlek här på bloggen så ska jag försöka tänka på detta lite mer.
Puss och sköt om dig! :)

så där var svaren på dom frågorna.
puss på er


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test