Damn.

Publicerat: 2009-12-17 | Kl. 19:51:48


usch det känns hela tiden som det är lov. Det kändes så igår och igen idag. Men imorn då smäller det! Äntligen. Som man har väntat! Och snö har det ju kommit. Hoppas många blev glada, själv ser jag inget värre än snö. Haha jag är verkligen en sommarmänniska. Det känns grymt kul att det blir av att sötnos emma kommer hit i januari. Kuuuuul! För länge sen nu. Och inga bilder har jag som jag kan lägga ut på oss heller, inga som man inte skäms för ^^ haha. Men nu ska jag käka igen. För det gör jag ju aldrig ;o hähä, men gjorde lite gott innan och nu är jag så där lagom mätt igen så man kan käka igen. Mums!
Och super glad är jag att jag fick låna hem kamera över lovet också! 3 veckor med en systemkamera!! Stort för mig ^^ Hoppas ni andra som också gjorde det blev glada också :)
Och grattis i förskott Nhung!!!!! Smsar dig imorn också men som en tjuvstart liksom ;)(L)
Men nu ska jag verkligen gå.
miss me♥


Kommentarer
Postat av: josefin

svr: jag hade provat en av länkarna du skickade, men den andra funkade faktist! tack så mycket :) du gjorde typ mig dag haha. För att du la ner tid och hittade länken så ska du få en länk på min blogg :D hade bra kram!

2009-12-17 @ 20:22:38
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test