äääh

Publicerat: 2009-12-02 | Kl. 21:07:53

jag har verkligen noll blogglust. Man vet inte vad man ska skriva ju.

Det känns tråkigt att skriva att man pluggar för det är ju en nyhet det. Känns som det är allt man gör just nu, suck. Snart lov! Var föresten italienskaprov idag också. Asså så svårt var det inte fast när jag säger så, så slutar det alltid dåligare än väntat så jag hoppas det gick bra. Känns så iaf. Sen efter skolan stack jag hem och började "plugga" psykologi. Kommer ju gå dåligt på det provet kan jag ju säga.

Imorn är det ind.val då måste jag fixa bilderna, typ mer påminelse till mig själv men men.
Snart börjar Grey´s så det ska jag slappna av och kolla på. Need it! + det är sista avsnittet för tillfället också :/

Jag har fortfarande inte klippt mig än. Måste verkligen göra det för håret är skit slitet nu men jag vet inte om jag vill klippa av det mycket eller lite. Vill ha en förändring men ska jag ta mkt då? Usch, beslutångest! :( Snart lottar jag! Haha.

Men nu börjar grey's.
puss


vet inte vrf men jag älskar bilden^^


Kommentarer
Postat av: malin

sv: förlåt för sent svar, var inte hemma igår!

jo min dag har också varit bra :) vad gör du då?

2009-12-03 @ 09:02:27
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test