Om mig.

Publicerat: 2009-08-14 | Kl. 00:53:19

Hejsan! Mitt namn är Maria, jag är en 17 årig colombiansk tjej från Sveriges härliga västkust. Jag älskar att fotografera och har nyligen införskaffat mig en liten systemkamera som jag börjat fota med. När jag inte är ute och fotar gillar jag att dansa och sjunga men självklart att umgås med kompisar, katten och familjen. Går just nu andra året på gymnasiet och tar mig igenom skolan med drömmen om att en dag kunna bli (delvis) fotograf och journalist.

På min blogg får ni läsa om min vardag, se på massor av foton sockrat med mode.

Hoppas ni fortsätter läsa bloggen min och har en riktigt bra dag! puss♥

pssst glöm inte att lägga till mig på bloglovin!


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test