Naw är du här igen♥

Publicerat: 2009-08-23 | Kl. 16:13:36

hai
jag tänkte uppdatera lite, idag gick både mli och jag upp tidigt, sju :o och jobbade till ungefär halv två? usch det var för länge men aldrig mer! Tack sötaste bästa mli för hjälpen, utan dig hade det aldrig funkat! pussar<3

nu ska jag sova en liten stund innan jag drar till the party, spännande? lite. Men nu måste jag verkligen sova asså, fyra timmar är liiite för lite ^^
men skriver mer ikv! Lägger upp en bild på min nya kjol mamma hjälpte mig fixa lite,
den blev skit snygg!
men puss på er så länge!♥

(vad är det med mina ben, de kan inte se normala ut :o haha)


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test