Klassen

Publicerat: 2009-08-18 | Kl. 21:15:35

Hai
sitter här nu o skriver lite, kollar precis på klasslistan, den blev bra :D faktiskt, fick precis som jag ville också, hehe, känns skönt att jag redan känner 12-13 av dem, så har jag lite nya att lära känna också, vi är 27, mkt större än 15 som i ettan och ungefär som i 7-9. Imorn börjar som sagt tvåan på gymnasiet, usch jag vet inte. Jag vill inte. Det är så mkt jag inte pallar, aja.

Innan kom jag hem iaf från affären, följde med pappi o handla och innan det stack jag och mli ner på stan ett slag.

Och för rolighetens skull kan jag ju berätta att sötnosarna o jag vakna runt två idag efter lagt oss vid typ fem, haha stackars Anna som ville sova och sen fick vänta på oss för att vi inte vakna, haha puss. Igår som ni kanske såg då på videon slappade vi o såg på film o satt framför datan, mys♥ Dagen blev skit bra, sminkningen o allt. haha.
Men orkar inte skriva allt, jag vet att jag skulle lägga in bilderna också men kameran har laddat ur sig så jag lägger in dem imorn, promise!

Sett att ni svarat på min omrästning här till vänster också, skit kul o veta att ni har lite åsikter om min blogg :)) Jag har tyvärr ingen video idag eller dagens outfit men jag lovar att jag gör det imorn,
men ska dra nu
puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test