Hej på dig sötnos!

Publicerat: 2009-08-15 | Kl. 17:51:33
Hai
idag vaknade jag sjuuuuu! :o fick tre timmars sömn -.- jobbade, ska göra det imorn igen :/ hann inte allt idag eller pallade egentligen inte mer eller mindre^^ sen på eftermiddagen stack jag en snabbis till torp o mötte Anna :D så vi stack runt o letade efter lite saker, hon hittade ramar o en jätte fin klännning och jag hittade ett vitt linne, å ja det är det på bilden ;)
Nu ska jag sticka till Ebba o mötta ebba, maja, daniel, anders, david o lite andra mys människor :)
skriver kanske mer ikv,
puss på dig !<3

(haha mitt ben ser helt cp ut xD)

Kommentarer
Postat av: lisa

snygging där!<3

2009-08-17 @ 01:49:27
URL: http://jnuilisa.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test