Gästbloggar♥

Publicerat: 2009-08-15 | Kl. 18:02:57
Ebba
Hejsan, idag snatta jag marias blogg, men hon sa faktiskt att om jag o maja vill så kan vi skriva i den, (vi tog bort vår ^^) Just nu håller jag på o försöker städa upp efter gårdagens fiiiiina fest, päronen blev fett glada, ööh not! Så nu ska vi ha en lugn kväll jag o mina babylinos tsm med myskillarna o kanske några fler, vi ska sitta o glo micke o molle o jag o maria ska gråta floder! Haha o sen ska vi också se Twlight igen :D haha o sen batman begins eller nåt sånt. Medans jag då städar sitter david o slappar framför tv o tittar på den meningslösa serien entourage, blääää o snart kommer alla så jag får dra,
puss din fis

(blir mkt troligt mkt sånt här, minnen<3)

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

haha, men du städar ju upp i alla fall^^ Dina föräldrar borde se det positiva=)



Svar: Maria, jag håller verkligen med! Kloka tankar

2009-08-15 @ 18:51:08
URL: http://itisart.blogg.se/lisa




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test