14 augusti 2009

Publicerat: 2009-08-15 | Kl. 01:48:12
Hai
nu skriver jag vad jag gjort idag,
först vakna jag sent (som vanligt) pga att jag inte kunde sova, sen smsa emelie o fråga om vi skulle göra nåt, självklart så det blev att fixa sig snabbt, sätta tillbaka fejan vettni och vakna till och sticka iväg, träffade som jag nämde tidigare lärare på stan, yeey :D får en att tänka på skolan ännu mer :/ funderar på att fullfölja wiffs förslag om att gå i sthlm ist, låter lockande, adios väskusten, haha. Sen på kvällen stack jag ut med Nhung, sorry för det sjuka videoblogginlägget men det var mitt första! ^^ vi stack runt lite i stan o all over the place, fiiin du var i klippt sötis! Ovant men skit snyggt!
Imorn får jag se vad som händer, ksk slappar hemma eller sticker till febbe på kvällen, party, nae...?
men nu ska jag vara social igen så puss


Viktig påminelse till er som läser:
fan va du är underbar, för att du är just du.


viktigt att ni vet det!

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test