W H E N . E V E R .

Publicerat: 2011-04-13 | Kl. 19:39:18

Sitter och lyssnar på låtar som påminner om förgångna tider om man får låta dramatisk. Känns som jag ofta finner mig själv tittandes bakåt. Men jag har börjat att påminna mig själv om att det är just det, det förgångna och att det är bättre att titta framåt. Jag är inte ens säker på att jag verkligen vill ha något därifrån ändå.
Jag blir bara extreemt djup om kvällarna. Jag sitter och tänker på massa saker som för tillfället känns otroligt viktiga.
Jag har alltid sagt att jag inte ångrar saker jag gjort, jag ångrar sånt jag inte gjorde. För det är det som spökar i mitt huvud. Alla om och kanske.

"Men alla går vi åt olika håll, tider förändras, människor förändras. Ibland är det bättre att släppa taget när man inte känner igen vem de har blivit...."

true.

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test