L O V E . S U C K S .

Publicerat: 2011-04-27 | Kl. 22:38:16


Asså jag verkligen hatar antingen min dator eller mitt internet. Troligen mitt internet. Det är så segt ibland att det inte går att ladda upp bilder, vilket ni kanske märkte i mina två senaste inlägg, det ena blev ju dubbelt och det andra fick ingen bild alls. Men jag hoppas allt är okej idag. Den som väntar lär märka. Iaf, idag har jag inte hunnit blogga eftersom jag varit på Torp med Jossan♥ Köpt det sista tills på fredag, då ska vi tjejor nämligen ut och fira Annette! Lite efter eftersom hon fyllde den 4 april men bättre sent än aldrig! Då ska hon få sin present jag köpt till henne också :D Hoppas hon gillar den. Ger ju en liten förhandstitt här nu ju, får se om hon kan gissa vad det är... Ska faktiskt bli kul o dra ut ett tjejgäng, dansa och ha kul. Åh längtar! Något jag längtar till mer är att få ordning o reda i mitt huvud, känns som allt är upp och ner där. But that's life, I guess ♥

Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Det var det också :D allt bra med dig?

2011-04-28 @ 07:01:13
URL: http://muzicme.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test