L O L.

Publicerat: 2011-04-03 | Kl. 23:00:00
Seriöst asså jag måste verkligen ha tråkigt eller nåt för jag har suttit och klickat runt mig på massa bloggar och platser runt om på internet och sysselsatt mig med tester av olika slag.
Jag hittade iaf det ultimata killtestet !
Det roliga med det testet var att man skulle göra det åt en kompis, så jag fick länken från Emma där hon gjort testet åt mig då och jag höll på o dö av skratt av resultatet. Så jag gjorde iaf testet några gånger åt bland annat Jossan & Annette.
Kul att Annette fick som det stod "Bratzen" och Jossan också ! Hahahaha höll på o skratta ihjäl mig!
Ni får dela på honom girls ;)

Det stod också en varning till alla brats killar att vara på sin vakt för det finns massa golddiggers ute i världen...

Sen gjorde jag testet åt Sandra, och sandra du får ta det med en nypa salt eftersom jag inte vet så mkt om din killsmak (A) Men ditt resultat blev iaf, som det stod "HiphoparN"


Ändå rätt kul o göra såna tester, se vad man har för smak. Såklart inte 100% säkra men kul för studen liksom. Började fundera på om man kunde dela in tjejer på samma sätt också, liksom bratz, fjortis, hiphoparN, moderna och preppy... känns inte som det kanske är lika tydligt som killarna, eller så är det det....
aja, snart ska jag sova, ska upp o fika med Linn imorn♥ och så fyller Annette år :D tycker vi ska sjunga för henne faktiskt.... ska fixa det! Nu däremot blir det sängen.
pusssar och om en vecka drar jag och Nhung till London! wiiiihooo
då ska jag hitta en preppy boy... oh ja just det... jag fick preppy boy 62% och modern 32%
om någon ville veta.
Hahah fast ändå, slips är ju så jäääkla sexigt så är egentligen inte förvånad, har gillat både preppy boys och killar som är moderna. Kul (Y)

Nu sängen !
pusss
(pic's från google)

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test