2 0 1 1 .

Publicerat: 2011-04-10 | Kl. 12:39:59
Hejsvej!
Fan va nice väder det är!! Älskar våren, man blir så himla glad av vädret! Och jag och Nhung drar ju till London nu i veckan och där är det typ 20 grader!  wiiiho shorts och klänning! :D Igår så var jag ute och promenerade med Jossan, vi gick fossum och sen låg vi och solade ett litet tag innan vi stack ner på stan och käka lite glass, mumsi!
Nu ska jag packa upp väskan efter Stockholmsresan och sen duscha och städa mitt rum (: Skriver mer sen, pussss



Kommentarer
Postat av: angelica

jag är med i en talangtävling med ett utav mina fotografier

och skulle verkligen uppskatta om du vore söt och röstade på mig!

(alla som röstar blir länkade) tack på förhand!



klicka på länken och rösta rösta rösta!

http://visadintalang.se/fotobidrag-av-angelica-karlsson



love angelica

2011-04-12 @ 18:27:09
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test