Birthday.

Publicerat: 2010-09-04 | Kl. 22:20:29
Hai, hopp. Just nu sitter jag här och försöker komma på ett bra svar på frågan jag fick innan idag av min kära mor. "Vad önskar du dig när du fyller?" Visst det är ett tag dit men liksom tiden går ju så fort! Och jag har inte kommit på något svar ännu...
Vissa har ju super lätt att komma på saker men inte jag :/
Pappa sa ifs att jag kunde få mig en Mulberry väska om det var vad jag önska mig men jag vet inte...
De är skit snygga men det känns inte helt rätt, funderar på att önska mig en Iphone 4G kanske...

Pengar vore ju rätt fint också...

åh ett par ray ban bågar hade inte suttit fel :D

nee fan jag vet inte, bläää jag hatar att säga saker, det gör jag verkligen ! Lätt o säga massa saker kanske, men sen har jag en tendens att ångra mig så jag vet inte :/ Ksk ska jag bara ta pengar? vad tycker ni? förslag?
Och ja, jag hade tråkigt när jag gjorde detta !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; tack detsamma ! riktigt fin :)

2010-09-06 @ 16:57:43
Postat av: Nhung

Mulberry!!! Dom är ju så himla snygga :D och klassiska

2010-09-06 @ 21:05:13




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test