Mysssss.

Publicerat: 2010-10-16 | Kl. 12:25:38


Hej på er, förlåt för jag inte updatera igår men som jag skrev det var inte säkert att jag skulle det. Iaf igår så hade jag prov, vet inte hur det gick :/ det var lite blandade känslor måste jag säga. Efter det så stack Linn, jossan och jag till Thai Palace eller vad det nu heter och käka kinamat, super gott ! Sen stack vi ner till hemmakväll och hyrde film och flickorna köpte godis, sen stack vi en snabbis ner till willys och jag köpte vindruvor :D och så köpte vi lite ingredienser till marängswiss :D mummsis! sedan körde linn hem oss till jossan, hon äger på att köra ;) och vi börja spela massa spel. Haha fan va kul det var asså ! Efter ett tag stack jag och linn ner till mig coh hämta ännu fler spel. Jag äger på cluedo ! hihi^^ sen så gjorde vi iordning marängswissen och käka den, fy va gott det var men jag blev sjukt mätt också :( sen satt vi och snacka och hade det mysigt tills typ lite över tolv då jag och linn åkte hem. Sjukt rolig kväll var det iaf! göras om
[google pic]

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv. Förlåt för sent svar, har inte haft tillgång till dator. Allt är bra med mig, själv då? :) HA en fin lördag!

2010-10-16 @ 13:20:06
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vilken fin bild!

2010-10-17 @ 12:51:35
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: sanna

Låter som en underbar dag. Spel, film, godis och kinamat! Nice! =)

2010-10-20 @ 11:58:03
URL: http://gadh.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test