toy.

Publicerat: 2010-05-02 | Kl. 16:28:08

Hai. Nu har min lilla tävling gått in i del två. Snart är en vinnare kronad. Åh va kul! :D Jag ska ha en snart igen men då blir det istället ett presentkort som ska ut till någon lycklig vinnare (hoppas jag :o) Anyway, jag har haft en rätt bra helg faktiskt. Jag var med mli, Nhung och Anna i fredags, super kul för det var länge sen vi var. Måste göras om ! Och sen igår var jag och mli på överby. Fick mig köpt ett antal saker. Ska visa sen. Älskar mina nya skor^^ Idag har jag bara vart hemma faktiskt. Jobbade och sen bakade jag. Snart ska jag dock träffa kebab, då får vi se vad som händer. Men nu ska jag duscha för prova massa olika hårsprayer igår och nu känns håret super fett, usch hatar sånt. Puss då♥






Glöm inte att rösta på vem du tycker ska vinna tävlingen för att komma direkt till inlägget tryck HÄR

Kommentarer
Postat av: PHOTO

va gör du?

2010-05-02 @ 18:10:19
URL: http://bymalla.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test