Lay all your love on me...

Publicerat: 2010-05-20 | Kl. 18:30:10
Tittade på mamma mia igår och fastna verkligen för låten Lay all your love on me. Diggar den så att säga! Idag var vi lediga, studiedag skulle jag tro det var. Götteligöttgött! Jag vakna runt tolv och ringde mli efter en stund sen dess har vi umgåtts, nu sitter jag här och ska snart käka och sen blir det att dra ut igen. Så himla skönt väder också! Värme!!!!! Fortfarande chockad efter denna istiden. Brrr, aldrig igen hoppas jag. Igår var det också himla skönt. Roliga människor fanns det också. Men nu hinner jag inte skriva mer nu men vi hörs senare ikv! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Vad bra att det är bra med dig! :)

2010-05-20 @ 19:39:44
URL: http://juliabsfoto.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Skönt =)

2010-05-20 @ 21:41:36
URL: http://typbloond.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test