främling

Publicerat: 2010-05-23 | Kl. 03:08:13

Vem är du främling i spegeln. Jag har sett dig här förut. Jag känner inte igen dig, jag som alltid kunnat placera ett ansikte. Vem är du mystiska främling, du påminner om någon jag känt förut. Någon jag trodde stod mig nära men som jag lämnade för länge sen. Vem är du kära främling... Dina ögon liknar mina. Men din personlighet är borttom mitt förstånd ändrat. Älskade främling, vi vandra  samma stig en gång, men sen skildes vi vid en krök. Främling, jag är blott skuggan av mitt nya jag i dina ögon speglad.


lite så ja.

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

sv: okejj va bra ;)

haha aah det kmr nog upp ett inlägg snart :)

2010-05-23 @ 09:23:35
URL: http://juustmandas.blogg.se/
Postat av: frida

Tack så hemskt mycket, söta du! Och detsamma! Fin blogg! Du tar alldeles fantastiskt fina fotografier :)

2010-05-23 @ 15:38:16
URL: http://hellomiami.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test