så ni vet.

Publicerat: 2010-03-20 | Kl. 22:27:07

Det kan hända att det ser lite konstigt ut på bloggen nu ett tag framöver. För jag har fixat lite på designen så det kan ha hänt att det hoppat runt lite saker, vet att kommentarsfältet ser lite konstigt ut. Men detta ska fixas snart!


Nu sitter jag här och skriver lite eftersom jag rätt nyss kom hem kan man väl säga. Vart lite all over the world today, haha nee verkligen inte men jag har vart rätt mkt ute och så. Vart med Ebblan och anders, simpan, jennie och de andra. Super kul speciellt när vi stack och träna, jag och anders ägde ju totalt Simpan gav upp efter en kvart och la sig ner och sov ist. Jag körde lite vikter höhö och Ebba gav bandet en dans. Jennie och tobbi gjorde lite censur grejer höhö sen kom henke in från London så vi stack och käka glass, åh va gött det är när man känner att man kan äta glass ute utan att behöva känns sig dum ! Sen kom de andra och vi kollade på film, blev 2012, åååh va jag älskar den filmen^^ haha nee men favoriten nu ! Sen hann det inte bli så mkt mer. Jag, ebblan, anders och henke tog tåget mot uddevalla där henke o jag hoppa av eftersom de andra skulle vidare eller aa Ebba hoppa av och tog nästa tåg tillbaka xD fråga inte. Och nu är jag här :) Nu ska jag snart smaska i mig ett par onyttiga sötsaker, äsch det är helg! Hoppas er lördag var bra också, pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt bra, dusj? :)

2010-03-21 @ 07:17:53
URL: http://bunys.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test